מרן הגרי"ג אדלשטיין סופד למרן זצוק"ל: "אבדה גדולה לציבור" | צפו

אבי רבינא No Comments on מרן הגרי"ג אדלשטיין סופד למרן זצוק"ל: "אבדה גדולה לציבור" | צפו

רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א ספד למרן הכהן הגדול, הגאון רבי שלום כהן זצוק"ל: "היה משפיע. ועכשיו שאין ההשפעה, כל אחד ואחד צריך להשפיע על עצמו. לזכור את הגאון הגדול, הרב שלום כהן, מה שהוא היה, איך שהיה מתנהג" | קודם לכן הורה לתלמידיו כי ראוי ונכון לבני הישיבות וכל מי שביכולתו להשתתף במסע ההלוויה לחלוק כבוד לתורה

צילום: צילום מסך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגיעה הידיעה שהגאון רבי שלום כהן, ראש ישיבת פורת יוסף, נפטר.
הוא היה ראש ישיבה ומשפיע, על כל הציבור הוא היה משפיע, השפעה גדולה על כל הציבור. השפעה של תורה, ויראת שמים, ומידות טובות, הוא השפיע השפעה גדולה על הציבור. זה אבידה גדולה לציבור, חסרה ההשפעה לציבור.
הוא השפיע תורה ויראת שמים, אמונה ומידות טובות, הוא היה משפיע. ועכשיו שאין ההשפעה, אז מה העצה? כל אחד ואחד צריך להשפיע על עצמו. איך אפשר להשפיע? על עצמו איך להשפיע? לזכור את הגאון הגדול, הרב שלום כהן, מה שהוא היה, איך שהיה מתנהג, איך היה ההתנהגות שלו, תורה יראת שמים אמונה ומידות טובות, לזכור את ההנהגות שלו, ומה שהוא היה מדבר, לזכור את זה.
ויש גם עוד עצה, ספרי מוסר, ספרי המוסר משפיעים. אם זה לא ישפיע – ספרי המוסר משפיעים, יש הרבה ספרי מוסר, שמתאימים לכל הציבור.
יהי רצון שהנפטר הגדול יהיה מליץ יושר על כל הציבור, על כל כלל ישראל. ובלע המוות לנצח ומחה השם דמעה מעל כל פנים. ונזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו.



0 תגובות